Felliicciiaa ♥

Hej :) Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag är nästan aldrig inne på datan :) Men när jag väl är inne så kan jag ju slänga in ett litet gulligt inlägg :)
Idag har jag varit med Felicia. Vi har varit på torp och plockat svamp med min mamma :)
Inatt så ska jag sova över hos Felicia och imorgon ska vi ut till stallet och rida. Nu eftersom jag inte har bloggat på så himla länge så kan jag ju berätta att jag har fått en ny liten söt foderhäst. Det är en söt d-ponny som heter Kristall :)
Hon kom till ridskolan vecka 36 då det var ridläger :) Och jag fick rida henne hela veckan , och jag blev förälskad i den lilla söta ponnyn och min ridlärare tyckte att jag red henne bra och då så fick jag henne som foderhäst :)
Imorgon så ska vi cykla till stallet med ebba och sen så ska vi rida ut med henne :)
Men nu så orkar jag inte skriva mer idag men om jag hinner så skriver jag nog ett litet inlägg imorgon :)
// kram olivia <3

Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

Men lilla Olivia, vecka 36

2011-08-15 @ 09:28:01
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: alice gustafsson

har inte varit än ;)<3

2011-08-15 @ 09:28:26
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0