Städa, Städa varje söndag...

Hej!
idag så vaknade jag klockan 10:15 :) Sen så har jag inte gjort så himla mycket eller jag har varit med Alice och vi har kollat på tv. Sen när hon åker hem så ska jag städa mitt rum och det ska bli jätte tråkigt. Jag skulle igentligen åkt skior i möe idag men det är så himla mycket is ute så jag ska inte åka för jag tycker inte det är så kul när man inte får stopp för att det är så himla mycket is :) Imorggon börjar skolan och det ska inte bli kul för då måste man gå upp tidigt och så . Deet är inte roligt alls :)

Ha det bra  kram Olivia :D

Kommentarer
Postat av: ALICE - FOTO & DESIGN

Ne. Ne. Ne. Skit på dig :)

2011-01-09 @ 11:43:57
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0