Dagens helhet !

Hej. idag har jag varit i skolan hela dagen , eller aa nästan. Det har varit kul i skolan fast inte hela tiden. Oscar slog mig på armen så att jag fick jätteont. Och sedan så gjorde han så att jag skärde upp mitt finger så att jag började blöda. Och sedan på spanskan idag så fick vi inte ha öppet fönstret för våran lärare för att hon sa att det var folk som frös. Men när dom personerna är varma får dom öppna föntret även fast vi fryser, men det erkar hon inte riktigt fatta och då blev jag lite sur och irreterad på henne. Sedan så följde jag med http://mmartinahansson.blogg.se hem. Då åt vi lite mat , sedan satt vi vid datorn än liten stund och sedan så og vi på oss och då kom http://aliiceviktoria.blogg.se och hämtade mig och Martina och då så åkte vi ut till stallet. Sedan så hade vi ridlektion och då red jag Texas.Vi tränade på vårat dressyr program och det gick jättebra. Men ni får ha det så bra Kram Olivia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0