Seg och TRÖTT!

Sitter just nu framför datan och gör inte mycket alls. Är ganska seg och trött efter en lång dag. Idag så väkte Alice lillebror oss vid typ 8, då var jag jättetrött:P. Sen gick vi upp och kollade på tv eller jag och David gjorde det Alice satt vid datan... Sen blev det frukost tajm och en cykeltur. Vi cyklade till Bruket för att hämta pengar hos Alice pappa för vi skulle ner och köpa kuvert. Sen blev det mycket pappaer på hela bordet...:) Sen har vi inte gjort så himla mycket vi har gjort klart lite saker och sen så cyklade jag hem ochy då blev jag jättetrött. Så då blev jag trött:P Nu ska jag inte göra så himla mycket ska kolla en sväng på datan annars ska jag inte göra ngt specielt pusspuss //ollie♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0