Sjjuuk ! :'(

Hej, idag är man hemma och är sjuk. Jag har jätteont i halsen och så har jag ont i mina öron så jag hör nästan inget. Så sedan ska man till doktorn och kolla vad det är som är fel, om det är något så kanske jag får medicin för det. Ja men annars så ska jag inte göra så mycket, jag ska ligga och vila mig så att jag blir frisk snart för jag tycker det är tråkigt att ligga hemma och vara sjuk på dagarna. Jag tycker det är kul att vara med alla kompisar i skolan och att man kan vara med folk och röra på sig men det kan man inte nu för att man ligger hemma och bara får vila så att man ska bli frisk igen.

Men om ni också är sjuka så kan ni väl messa mig eller skicka ett meddelande till mig på bloggen så kan vi ju prata lite eftersom jag har så himla tråkigt :) -men ni får ha det så bra, Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0